Θα μπορούσαν να υπάρχουν 361 ευφυείς πολιτισμοί στον Γαλαξία μας

Πηγή: The Telegraph, 5 Φεβρουαρίου 2009

Ερευνητές υπολόγισαν ότι έως και 37.964 εξωπλανήτες στον Γαλαξία μας είναι αρκετά φιλόξενοι για να μπορούν να κατοικηθούν από πλάσματα τουλάχιστον με την ίδια ευφυΐα με τους ανθρώπους.

Ο αστροφυσικός Duncan Forgan δημιούργησε ένα υπολογιστικό πρόγραμμα το οποίο συγκέντρωσε όλα τα δεδομένα από τους 330 περίπου γνωστούς στον άνθρωπο εξωπλανήτες, και υπολόγισε σε πόσο ποσοστό οι πλανήτες αυτοί έχουν τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να μπορέσει να υπάρξει ζωή εκεί πάνω.

Ο υπολογισμός, στον οποίο λήφθηκαν  υπόψη παράγοντες όπως η θερμοκρασία και η διαθεσιμότητα του νερού και των μεταλλικών στοιχείων, στη συνέχεια προεκτάθηκε σε όλο τον Γαλαξία μας.

Ο Forgan πιστεύει πως οι μορφές της ζωής δεν θα είναι αμοιβάδες που θα φαίνονται μόνο στο μικροσκόπιο, αλλά είδη που θα είναι τουλάχιστον το ίδιο εξελιγμένα με τους ανθρώπους.

Ο ίδιος πιστεύει πως θα χρειαστούν 300 έως 400 χρόνια για να έχουμε επαφή με τους εξωγήινους γείτονές μας, λέγοντας  «Ένας πιο ακριβής υπολογισμός θα ήταν γύρω στους 361 ευφυείς πολιτισμούς. Οι πολιτισμοί αυτοί θα μοιάζουν κατά πολύ στους γήινους, αλλά δεν αποκλείεται να είναι και μεγαλύτεροι. Δεν είναι κάτι που μπορούμε να το καθορίσουμε. Οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους πλανήτες που έχουμε εξερευνήσει είναι παλιότεροι από τον δικό μας, επομένως δεν θα μου φαινόταν περίεργο εάν βλέπαμε πιο εξελιγμένους πολιτισμούς από τους δικούς μας.»

Η γέννηση της εξίσωσης Drake