Φυσικοί ανακάλυψαν τον τρόπο να τηλεμεταφέρουν άτομα

Πηγή: ANI, 10 Ιουλίου 2007

Φυσικοί στην Αυστραλία έχουν ανακαλύψει μια μέθοδο που θα μπορούσε να δει άτομα να τηλεμεταφέρονται μεταξύ του Σύδνευ και του Περθ και, να προετοιμάσουν το έδαφος για ένα πιθανό ταξίδι στο μέλλον όπως στο έργο Star Trek.

Η μέθοδος περιλαμβάνει την ψύξη μιας ομάδας ατόμων και τον πυροβολισμό τους με λέιζερ, κάνοντας τα να 'φαίνονται ότι εξαφανίζονται',  προτού τα μεταφέρουν κατά μήκος οπτικών ινών με την ταχύτητα του φωτός σε μια άλλη θέση, όπου μπορούν να αναδημιουργηθούν, αναφέρουν στο δικτυακό τόπο news.com.au.

Οι φυσικοί Murray Olsen, Ashton Bradley, Simon Haine του Ερευνητικού Κέντρου της Αυστραλίας ανέπτυξαν αυτήν την απλή μέθοδο μαζί με τον Joseph Hope του Εθνικού Πανεπιστημίου.

Ο Δρ Olsen υποστήριξε ότι η μέθοδος τους ήταν παρόμοια με τον τρόπο που ταξίδευαν οι χαρακτήρες του Star Trek, προς και από το σκάφος τους.

"Εάν ψύξετε αυτά τα άτομα αρκετά σε ένα συμπύκνωμα, τότε όλα εισέρχονται στην ίδια κβαντική κατάσταση. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μια οπτική ίνα (για να μεταφέρει το σήμα με την ταχύτητα του φωτός) σε ένα δεύτερο συμπύκνωμα, που θα μπορούσε να είναι σε ένα άλλο δωμάτιο, ή σε ένα άλλο κτήριο, ή ένα άλλο κράτος", είπε ο Δρ Olsen.

Συμπλήρωσε δε ότι η μέθοδος αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στα εργαστήρια στα προσεχή τέσσερα χρόνια, αλλά μην αναμένετε ότι θα τηλεμεταφερθούν ποτέ οι άνθρωποι.

Ο Δρ Haine λέει ότι η μέθοδος της ομάδας ήταν πολύ απλούστερη από τις προηγούμενες θεωρίες.

Σε ένα υπερψυχρο νέφος, φυσικοί ανταλλάσσουν φως και ύλη ή πώς αποθηκεύεις το φως εδώ και το ανακτάς αλλού