Πιο πολλές αποδείξεις ότι η σκοτεινή ύλη δεν είναι ψυχρή

Πηγή: AScribe Newswire, 27 Ιουνίου 2006

Η σημερινή επικρατούσα θεωρία για τη σκοτεινή ύλη του κόσμου είναι ότι η σκοτεινή ύλη είναι ψυχρή και χωρίς να συγκρούεται. Η NASA, το Εθνικό Ίδρυμα Επιστήμης και το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ πρόκειται να κατασκευάσουν και να ενεργοποιήσουν τον κατάλληλο εξοπλισμό με σκοπό να ανιχνεύσει τα θεωρητικά σωματίδια που προβλέπονται από την θεωρία της ψυχρής σκοτεινής ύλης.

Αυτά τα θεωρητικά σωματίδια ονομάζονται Ασθενώς Αλληλεπιδρώντας Σωματίδια με Μάζα (WIMP), μερικά από τα οποία ονομάζονται νετραλίνα. Η ψυχρή σκοτεινή ύλη WIMP προβλέφθηκε πάνω από 20 χρόνια πριν, αλλά δεν έχει ανιχνευθεί ποτέ.

Τον Δεκέμβριο του 2003, ο Jerome Drexler, παρουσίασε ένα βιβλίο παρουσιάζοντας μια αντίθετη θεωρία της σκοτεινής ύλης για τα πρωτόνια της σκοτεινής ύλης που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από μικρούς και μεγάλους γαλαξίες που ταξιδεύουν κοντά στην ταχύτητα του φωτός. Αυτό το βιβλίο ακολουθήθηκε από επιστημονική ανακοίνωση 19 σελίδων για την σκοτεινή ύλη στις 22 Απριλίου του 2005. Αφού είδε τη θεωρία του για την σκοτεινή ύλη του να υποστηρίζεται από διάφορες αστρονομικές ανακαλύψεις που έγιναν κατά τη διάρκεια του 2005, προχώρησε στη σύνταξη ενός άλλου βιβλίου του "Κατανοώντας και Αποκωδικοποιώντας τον Κόσμο" που δημοσιεύθηκε στις 22 Μαΐου του 2006.

Στις 20 Ιουνίου του 2006, η Ρωσία ανήγγειλε ότι θα προωθήσει στο διάστημα ένα αστρονομικό παρατηρητήριο υπεριωδών ακτίνων, που έχει ένα κύριο κάτοπτρο 1,7 μέτρων. Ο διευθυντής του προγράμματος είναι ο Boris Shustov, καθηγητής της φυσικής και των μαθηματικών και προϊστάμενος του Ιδρύματος Αστρονομίας στη ρωσική ακαδημία των επιστημών. Όπως τόνισε ότι ρόλος του παρατηρητήριου είναι και η ανίχνευση της σκοτεινής ύλη του κόσμου και το ξεκλείδωμα των μυστικών του επειδή τέτοια σκοτεινή ύλη μπορεί να ειδωθεί μόνο από τα μεγάλα τηλεσκόπια υπεριωδών ακτίνων".

"Ο Shustov εμφανίζεται να θεωρεί ότι τα σωματίδια της σκοτεινής ύλης είναι φορτισμένα και εξαιρετικά γρήγορα και επομένως είναι μη ψυχρή η σκοτεινή ύλη", λέει  ο Drexler, λέγοντας ότι αυτός και ο Shustov δεν είναι οι μόνοι που καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η σκοτεινή ύλη δεν είναι ψυχρή.

Στις 3 Φεβρουαρίου του 2006, ο καθηγητής Gerry Gilmore του πανεπιστημίου του Καίμπριτζ ανήγγειλε την ύπαρξη αστρονομικών στοιχείων που δείχνουν ότι η σκοτεινή ύλη δεν είναι ψυχρή και χωρίς να συγκρούεται.

Αν και ο αστρονόμος Sir Martin Rees δεν υιοθέτησε δημόσια μια θέση ενάντια στην ψυχρή σκοτεινή ύλη, το 2004 σύστησε το βιβλίο Καυτή Σκοτεινή Ύλη του Drexler

Αστρονόμοι ρίχνουν φως στο μυστήριο της σκοτεινής ύλης
Νέος τύπος άστρου είναι ένα Wimp
Αποκαλύφθηκε ότι η θερμοκρασία της σκοτεινής ύλης είναι 'χλιαρή'
Μια νέα κλάση των WIMPS -- τα υπερ-WIMPS
Υπάρχουν τελικά τα WIMP's;