Θεωρία με τον αιθέρα προβλέπει τις μετρήσιμες τιμές σταθερών της φυσικής

Πηγή: UPI, 8 Ιουνίου 2006

Αμερικανοί φυσικοί λένε ότι έχουν αναπτύξει μια θεωρία που με τα μαθηματικά προβλέπει και εξηγεί τις μετρήσιμες τιμές της φυσικής με μεγάλη ακρίβεια.

Οι David Thomson και Jim Bourassa του Ινστιτούτου Κβαντικής Αιθεροδυναμικής (Quantum AetherDynamics Institute)  στην Gilberts του Ιλλινόις, ανέφεραν ότι το δικό τους μοντέλο Φυσικής του Αιθέρα περιλαμβάνει το Ιερό Δισκοπότηρο της φυσικής που εξετάστηκε από τον Albert Einstein -- την θεωρία της ενοποίησης των δυνάμεων.

Το δικό μας μοντέλο παρουσιάζει ότι οι δυνάμεις ενοποιούνται με ένα απλό σύνολο γενικών νόμων εξηγήσιμων ως ένας ιστός του ίδιου του χωροχρόνου, που είναι ένας δυναμικός, κβαντικής κλίμακας, αιθέρας, λέει ο Bourassa.

Αυτό το νέο μοντέλο της κβαντικής (QADI) δεν αλλάζει τους νόμους της κβαντομηχανικής, αλλάζει μόνο την όψη της κβαντικής δομής μας, προσθέτει ο Thomson.

Οι Thompson και Bourassa έχουν διαμορφώσει μια μη κερδοσκοπική ερευνητική οργάνωση για να αναπτύξουν και να διαδώσουν το μοντέλο της φυσικής του αιθέρα. Έχουν δημοσιεύσει τα "Μυστικά του Αιθέρα", ένα βιβλίο σχετικά με τη θεωρία και έχουν δώσει τη Λευκή Βίβλο που συνοψίζει τη θεωρία.

Έτσι, μπορεί ο αιθέρας, που υποτίθεται ότι ήταν το μέσο μετάδοσης των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, να αποδείχθηκε πειραματικά ανύπαρκτος με τα περίφημα πειράματα των Michelson-Morley κάποιοι επιστήμονες επαναφέρουν συνεχώς το θέμα.

Στο παραπάνω βιβλίο'Μυστικά του Αιθέρα' των Thompson και Bourassa, όχι μόνο επανεισάγει την έννοια του αιθέρα, αλλά προσπαθεί να τον χρησιμοποιήσει σαν μέσο διατύπωσης μιας Ενοποιημένης Θεωρίας.

Ο Thomson εξηγεί μάλιστα ότι η βασική μονάδα του αιθέρα, δεν είναι κάποιο φυσικό σωματίδιο ή άτομο, αλλά ένα ζεύγος περιστρεφόμενων μαγνητικών πεδίων.

Στο μοντέλο τους περιγράφουν και την σκοτεινή ύλη αλλά και το πώς η ύλη αλληλεπιδρά με τη συνείδηση. Προχωρώντας ακόμα παραπέρα οι Thomson και Bourassa ενοποιούν τον χώρο και τον χρόνο με την έννοια του τετραδιάστατου αιθέρα.

Και πάλι βέβαια ο αιθέρας τους αποτελεί ουσιαστικά ένα μη-υλικό μέσο που διαπερνά όλο το σύμπαν και του προσδίδει συγκεκριμένες ιδιότητες. Η ιδέα αυτή εκτός από τον χώρο των φυσικών στα τέλη του 19ου αιώνα, συναντάται και στις εσωτερικής διδασκαλίες που κατά κανόνα ήρθαν από την Ανατολή μέσα στον 19ο αιώνα, αλλά και στις διδασκαλίες των προσωκρατικών φιλοσόφων.

Ο Thomson έχει δηλώσει ότι θεωρεί ότι η σύγχρονη Φυσική βασίζεται σε κάποια θεμελιώδη λάθη, τα οποία σε άλλες περιπτώσεις δεν τα έχει αντιληφθεί ενώ σε άλλες τα αγνοεί σκόπιμα.

Άλλοι όμως φυσικοί την ενθαρρύνουν καθώς θεωρούν ότι ανοίγει νέους ορίζοντες, έχοντας ήδη βρει εφαρμογές της στους τομείς της νανοτεχνολογίας, της νευρο-επιστήμης, της ηλεκτροδυναμικής, ακόμα και της χημείας.

Εκτός από την Ενοποιημένη Θεωρία Δυνάμεων, η QADI έχει αναπτύξει επίσης τις βάσεις για μια εξίσωση της ενέργειας των συνδέσεων των ατόμων, μια εξίσωση της ενέργειας των συνδέσεων των ηλεκτρονίων, τη σταθερά της αγωγιμότητας, τη σταθερά της λεπτοδομής για το πρωτόνιο και το νετρόνιο, καθώς και γεωμετρικά μοντέλα για τα φωτόνια, τα υποατομικά σωματίδια, και τις κβαντικές μονάδες του χωροχρόνου.

Υπάρχουν, όπως ισχυρίζονται οι δύο θεωρητικοί, σημαντικά συμπεράσματα και πρέπει να ληφθούν με μεγάλη προσοχή από τους επιστήμονες και τους ερευνητές. Η θεωρία είναι ελέγξιμη, συνεπής, που παράγεται με μαθηματικές αποδείξεις, βασισμένη σε εμπειρίες και χρησιμοποιεί τις εύκολες νευτώνειες εξισώσεις, συνεχίζουν.

Εκτός από το να δίνει ακριβέστερες τιμές για το ισχυρό πυρηνικό φορτίο και την ασθενή πυρηνική σχέση, υπάρχουν και τρεις άλλες μετρήσεις όπου προβλέπουν μια ελαφρώς διαφορετική τιμή από το καθιερωμένο μοντέλο για την εξίσωση Casimir, τη μαγνητική ορμή των νετρονίων, και τον παράγοντα g των νετρονίων. Μελλοντικά ακριβέστερα πειράματα - ισχυρίζονται οι δύο φυσικοί - πρέπει να επιβεβαιώσουν ποιες τιμές είναι σωστές, κάτι που θα μπορούσε να ελέγξει την ισχύ του μοντέλου της φυσικής του αιθέρα.

Η δημοσιευμένη εργασία τους βρίσκεται στον ιστοχώρο στη διεύθυνση www.16pi2.com/files/NewFoundationPhysics.pdf