Σε αναζήτηση της αναπνοής των E.T.

Από σελίδα της NASA, 20 Μαρτίου 2002

Τα προηγμένα διαστημικά τηλεσκόπια σύντομα θα εξετάσουν τους μακρυνούς κόσμους για τις χημικές υπογραφές της εξωγήινης ζωής.

Εάν η εξωγήινη ζωή (E.T.) είναι πέρα μακρυά, είτε υπό μορφή ευφυών οντων ή πολύ απλούστερων οργανισμών, μπορούμε σύντομα να είμαστε κοντά στα ίχνη της. Για πρώτη φορά στην ιστορία, το όνειρο της έρευνας για ενδείξεις της ζωής σε άλλα ηλιακά συστήματα ανήκει όχι μόνο στον κατάλογο επιθυμιών των φιλοσόφων, αλλά και στον κατάλογο των πραγματοποιήσιμων και προγραμματισμένων από τον άνθρωπο προσπαθειών.

Ξένος ΚόσμοςΗ προσπάθεια για την έρευνα της Ε.Τ. ζωής, προχωράει γρήγορα. Μόνο πριν από 6 χρόνια, ανακαλύφθηκε από τους επιστήμονες ο πρώτος πλανήτης που περιστρεφόταν γύρω από έναν άλλο ήλιο, που ανακαλύφθηκε  χρησιμοποιώντας την μέθοδο Doppler -- μια μέθοδος που αποκαλύπτει τους   πλανήτες τους μεγαλύτερους από τον Κρόνο, κοντά στους ήλιους-γονείς τους. Σήμερα, ξέρουμε περισσότερους από 80 υποψηφίους για τέτοιους κόσμους, και συνεχώς βρίσκονται νέοι.

Οι επιστήμονες έφεραν νέα σύνορα στην έρευνα των "εξω-πλανητών" ακριβώς πέρυσι όταν, χρησιμοποιώντας το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble, ανίχνευσαν το νάτριο στην ατμόσφαιρα ενός μεγάλου αλλοδαπού κόσμου,  που βρισκόταν  σε τροχιά στο αστέρι HD 209458. Τα στοιχεία του Hubble όχι μόνο αποκάλυψαν ότι οι εξω-πλανήτες έχουν ατμόσφαιρες, αλλά και ότι μπορούμε να τις αναλύσουμε από απόσταση. Για πρώτη φορά, οι άνθρωποι ανακαλύπτουν και εξερευνούν κόσμους έξω από το ηλιακό τους σύστημα.

Ανωτέρω: Ένας άλλος κόσμος με την φαντασία ενός καλλιτέχνη των.

Μέχρι τώρα, όλοι οι γνωστοί εξω-ηλιακοί πλανήτες είναι γίγαντες αερίου -- απίθανα αφιλόξενοι για τη ζωή όπως την ξέρουμε. Στην πραγματικότητα, μερικοί είναι τόσο μεγάλοι που μπορεί να μην είναι πλανήτες, αλλά ένα είδος ξεπεσμένου αστεριού που καλείται "καφές νάνος". Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχουν οι πλανήτες με το μέγεθος της Γης, οι οποίοι είναι επίσης μικροί, ακόμα και για το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble, για να ανιχνευθούν. Εντούτοις, οι αστρονόμοι θεωρούν ότι υπάρχουν.

Στην έρευνα για τους πλανήτες αυτούς, μπαίνει το Kepler , ένα διαστημικό τηλεσκόπιο που εγκρίθηκε πρόσφατα από τη NASA.

Ξεκινώντας το 2006, το τηλεσκόπιο Kepler θα ελέγξει περίπου 100.000 κοντινά αστέρια , ψάχνοντας για τη μικρή εξασθένιση του φωτός, που εμφανίζεται όταν μπαίνει μπροστά, ένας πλανήτης που βρίσκεται σε τροχιά γύρω από το γονικό αστέρι.  Επειδή το Kepler θα είναι αρκετά ευαίσθητο για να ανιχνεύσει πλανήτες τόσο μικρούς όσο η Γη, αυτή η ουράνια έρευνα θα δώσει στους επιστήμονες μια ιδέα πώς είναι οι κοινοί πλανήτες όπως η Γη  -- και θα προσδιορίζει τους υποψηφίους για περαιτέρω μελέτη.

Interferometry Εάν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, ένα σημαντικό νέο εργαλείο για τέτοιους πλανήτες θα λειτουργεί μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Έχοντας ονομαστεί Terrestrial Planet Finder ( TPF ), αυτό το διαστημικό τηλεσκόπιο θα χρησιμοποιήσει μια τεχνική που καλείται "συμβολομετρία" για να μειώσει εντυπωσιακά το έντονο φως που λάμπει από το γονικό αστέρι, κρύβοντας έτσι τον πλανήτη, επιτρέποντας στους επιστήμονες να δούν τον ίδιο τον πλανήτη. Η ιστοσελίδα για ένα παρόμοιο πρόγραμμα Δαρβίνος της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας, σημειώνει ότι, "Ψάχνοντας για τους πλανήτες γύρω από κοντινά αστέρια είναι σαν να προσπαθείς να διακρίνεις, από ένα μακρινό σημείο 1000 χλμ μακριά, το αδύναμο φως από ένα κερί δίπλα σε έναν φάρο."

Είναι πράγματι μια αποθαρρυντική πρόκληση, αλλά αξίζει αυτή τη προσπάθεια. Ο στόχος δεν είναι τίποτα άλλο παρά η εύρεση κόσμων που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν τη ζωή -- και ίσως μερικοί πλανήτες το κάνουν.

Ανωτέρω: Εκμεταλλευόμενη την κυματική φύση του φωτός, η συμβολομετρία μπορεί να απομακρύνει κάποιο από το φως που προέρχεται από ένα αστέρι, επιτρέποντας στο τηλεσκόπιο να φωτογραφίσει τους πολύ πιό αμυδρούς πλανήτες που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από το άστρο. Αποστολή Terrestrial Planet Finder της NASA

Βλέποντας την "αναπνοή"των E.T.

Οι πλανήτες που περιβάλλουν άλλα αστέρια είναι πολλά έτη φωτός μακριά. (Ένα έτος φωτός είναι η απόσταση που διασχίζει σε ένα έτος το φως -- περίπου 9.5 τρισεκατομμύρια χλμ.). Ακόμη και με τα προηγμένα οπτικά εργαλεία της TPF,  άλλοι κόσμοι σαν τη Γη, θα εμφανιζόταν ως ένα απλό pixel φωτός. Πώς, όμως, θα είναι δυνατόν να μάθουμε περισσότερα για αυτούς;

spectrum gas Κατά εκπληκτικό τρόπο, αυτές οι μικροσκοπικές αχτίδες του φωτός μπορούν να φωνάξουν δυνατά για τον πλανήτη από τον οποίο προήλθαν. Ενσωματώνονται σε εκείνο το λιγοστό φως τα "δακτυλικά αποτυπώματα" των χημικών ουσιών που το έχουν αγγίξει, συμπεριλαμβανομένων και των αερίων στην ατμόσφαιρα του πλανήτη. Από το διαχωρισμό του φωτός στις συχνότητες που το αποτελούν -- που στο ορατό φως δημιουργείται το γνωστό μας ουράνιο τόξο των χρωμάτων -- οι επιστήμονες μπορούν να αποκαλύψουν αυτά τα "δακτυλικά αποτυπώματα" και να μάθουν για τη χημεία της ατμόσφαιρας του πλανήτη.

Δεξιά: Εάν ένας εξωγήινος αστρονόμος σε έναν απόμακρο πλανήτη εξερευνούσε το ηλιακό μας σύστημά, αυτοί μπορεί να υποθέσουν ότι κάτι ειδικό συμβαίνει πάνω στη Γη. Τα φάσματα της Αφροδίτης και του Άρη εμφανίζουν το σημάδι μιας ατμόσφαιρας  πλούσιας σε διοξείδιο του άνθρακα, αλλά μόνο το γήινο φάσμα έχει τα ισχυρά δακτυλικά αποτυπώματα του αερίουόζοντος και του νερού επίσης. Οι επιστήμονες της Γης, θα χρησιμοποιήσουν ενδείξεις σαν αυτές, στην αναζήτηση για τα χημικά σημάδια της ζωής, στους πλανήτες γύρω από άλλα αστέρια.
Αν θέλετε να δείτε περισσότερα, μπορείται να κτυπήσετε την εικόνα για μία γραφική παράσταση, που εμφανίζει τα φασματικά δακτυλικά αποτυπώματα διάφορων σημαντικών χημικών ουσιών για την αστροβιολογία.

Εάν η ζωή είναι διαδεδομένη σε έναν πλανήτη, η ατμόσφαιρά της πρέπει να εμφανίσει τα σημάδια της παρουσίας της ζωής. Όπως η αναπνοή σας έχει περισσότερο διοξείδιο άνθρακα και λιγότερο οξυγόνο από τον αέρα που εισπνέετε, έτσι η συνδυασμένη "αναπνοή" όλης της ζωής σε έναν πλανήτη θα αλλάξει τη χημεία της ατμόσφαιράς της. Εάν η ζωή είναι άφθονη στον πλανήτη, αυτές οι αλλαγές μπορούν να είναι αρκετά μεγάλες για να παρατηρηθούν.

Μια απλή σκέψη -- όμως με τι θα έμοιαζε η αναπνοή του E.T.; Για ποια αέρια θα έπρεπε να ψάξουμε; Ξέρουμε τις απαντήσεις για το δικό μας κόσμο, αλλά η πρόβλεψη πώς μια εξωγήινη βιολογία μπορεί να αλληλεπιδράσει με την ατμόσφαιρά της δεν είναι κανένα απλό θέμα.

"Ως αστροβιολόγοι πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι δεν είμαστε, επίσης, γεωκεντρικοί," λέει ο Michael Meyer, ανώτερος επιστήμονας για την αστροβιολογία στην έδρα της NASA στην Πολιτεία της Ουάσιγκτον.

Η πιθανότητα ότι η ζωή που υπάρχει αλλού, έχει βιολογία ριζικά διαφορετική από τη δική μας είναι ίσως το πιό προκλητικό και διεγερτικό μέρος της αστροβιολογίας (για να μην αναφέρουμε ότι είναι ένα μυστηριώδες θέμα της επιστήμης). Εάν η ζωή εξελίσσεται από τυχαίες μεταλλαγές και τη φυσική επιλογή, γιατί θα έπρεπε να αναμείνουμε τις εξωγήινες μορφές της ζωής να είναι ακόμα και σε μακρινά μέρη παρόμοιες με τη γήινη ζωή;

βαθύβια πλάσματα που
    ανακαλύφθηκαν το 1977, "Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί για το πώς η ξένη βιολογία μπορεί να είναι διαφορετική από τη δική μας, ειδικά όταν πηγαίνετε στα μεγαλύτερα μόρια" όπως το DNA, λέει ο David Des Marais, κύριος ερευνητής για την Ames Ερευνητικό Κέντρο του Ιδρύματος της Αστροβιολογίας της NASA.

Παραδείγματος χάριν, οι άνθρωποι έχουν σκεφτεί ότι το πυρίτιο, ένα αρχικό συστατικό της άμμου και ξάδελφος του άνθρακα, θα μπορούσαν να σχηματίσουν τη βάση της εξωγήινης βιολογίας. Η ξένη ζωή μπορεί να αποποιηθεί από το φως του ήλιου και να εξαρτιέται αντ' αυτού από τη γεωθερμική ενέργεια, στις ενώσεις του υδρογόνου και του θείου που εκπέμφθηκαν από το εσωτερικό του πλανήτη, σαν τις βαθειές, μέσα στα θαλάσσια οικοσυστήματα, οπές διεξόδων εδώ πάνω στη Γη. Ίσως η χημεία της ξένης ζωής να είναι εντελώς διαφορετική και αφάνταστη για μας τους ανθρώπους.

Ανωτέρω: Ακόμη και η ζωή στη Γη μπορεί να εκπλήξει τους επιστήμονες. Τα παράξενα αυτά βαθύβια πλάσματα, σε αυτό το οικοσύστημα, που ανακαλύφθηκαν το 1977, αναπτύσσονται χάρις τη χημική ενέργεια παρά στο φως του ήλιου [περισσότερα]

Ευτυχώς, οι χημικοί περιορισμοί μέσα στους οποίους πρέπει να λειτουργήσει η ζωή, καθιστούν πιθανό ότι τα απλά μόρια όπως το διοξείδιο του άνθρακα και το οξυγόνου θα διαδραματίσουν τους ίδιους ρόλους και στην εξωγήινη βιολογία, όπως γίνεται πάνω στη Γη.

"Υποθέστε," λέει ο Meyer, "ότι υπάρχει ζωή βασισμένη στο πυρίτιο. Μπορεί να είναι φωτοσυνθετική, και θα τελειώνατε με το οξυγόνο στην ατμόσφαιρα. Θα μπορούσατε να πάτε εκεί και η ζωή θα μπορούσε να είναι εντελώς διαφορετική, αλλά μερικά πράγματα από τη χημεία μπορεί να είναι ακόμα το ίδιο πράγμα, όπως επάνω τη Γη".

"Τα μικρά μόρια πρόκειται να είναι πιό καθολικά," συμφωνεί ο Des Marais. "Τα μεγάλα μόρια όπως το DNA και η χλωροφύλλη αντιπροσωπεύουν ύστερες, ιδιαίτερα σημαντικές καινοτομίες της ζωής πάνω στη Γη, αλλά και αυτές που μπορούν να έχουν διαφορές αλλού."

Για αυτό και για άλλους λόγους, στην εξερεύνηση των απόμακρων πλανητών από τη Γη -σαν τους πλανήτες που θα ψάξει το
Terrestrial Planet Finder, θα στραφούμε στα απλά αέρια όπως το οξυγόνο, το όζον, το διοξείδιο άνθρακα, το μεθάνιο, και, φυσικά, ο υδρατμός.

δε1sτε τον τ1sτλο

Ανωτέρω:Το αέριο του οξυγόνου είναι ένας καλός δείκτης της ζωής. Αλλά, οι επιστήμονες προσέχουν, ότι το οξυγόνο είναι άφθονο στη Γη μόνο μετά την εμφάνιση της φωτοσύνθεσης -- πιθανώς ένα δισεκατομμύριο έτη ή και περισσότερο μετά που άρχισε η ζωή! Για να έχουν τη μέγιστη πιθανότητα να βρούν εξωγήινη ζωή, οι αστροβιολόγοι πρέπει να κοιτάξουν με ποιό τρόπο φαινόταν η ζωή στη νεαρή Γη, επίσης, όταν η ατμόσφαιρα ήταν διαφορετική.

Το οξυγόνο και η συγγενική του ένωση το όζον, θα ολοκληρώσουν τον κατάλογο των στόχων των μορίων που θα ανιχνευτούν.

Χωρίς τη ζωή, το οξυγόνο πρέπει να είναι σπάνιο στους αφιλόξενους σε ζωή κόσμους. Ένα μικρό ποσό από αυτό μπορεί να δημιουργηθεί χωρίς τη ζωή, από την υπεριώδη ακτινοβολία που θα διαχωρίζει τον υδρατμό σε υδρογόνο και σε οξυγόνο. Αλλά δυστυχώς εκείνο το οξυγόνο θα καταναλωνόταν εύκολα από τους βράχους και τα μεταλλεύματα στην επιφάνεια του πλανήτη στις "οξειδωτικές" αντιδράσεις παράγοντας, παραδείγματος χάριν, τη σκουριά. Τα ηφαιστειακά αέρια αντιδρούν επίσης με το οξυγόνο και το αφαιρούν από την ατμόσφαιρα. Οι γεωλογικές διαδικασίες συνήθως εργάζονται ενάντια στη συσσώρευση του οξυγόνου.

Μια ατμόσφαιρα πλούσια σε οξυγόνο που είναι, επομένως, μακρυά από τη χημική ισορροπία, δηλώνει ότι κάποια  ενεργή δραστηριότητα -- συγκεκριμένα η φωτοσυνθετική ζωή -- την αναφοδιάζει συνεχώς με οξυγόνο. Δεδομένου ότι ο Carl Sagan σημείωνε σε ένα  άρθρο, το 1997 στο επιστημονικό περιοδικό Scientific American, "η μεγάλη συγκέντρωση του οξυγόνου (20 τοις εκατό) στη γήινη πυκνή ατμόσφαιρα είναι πολύ δύσκολο να εξηγηθεί από οποιαδήποτε μέσα εκτός από τη ζωή." Το ίδιο πράγμα θα ήταν αλήθεια για τους εξωγήινους πλανήτες γύρω από άλλα αστέρια.

Κατωτέρω: Αυτός ο πλανήτης, που φιλοξενεί άφθονη ζωή, έχει μια πλούσια σε οξυγόνο ατμόσφαιρα (με μια μικρή προσθήκη του μεθανίου) και τα αποκαλυπτικά σημάδια της χλωροφύλλης στο έδαφος.

blue planet Κατόπιν στον κατάλογο των μορίων που ψάχνουμε είναι το μεθάνιο. Οι επιστήμονες υποψιάζονται πως για, κατά προσέγγιση, τα πρώτα δισεκατομμύριο έτη της ιστορίας της Γης, η ζωή πάνω στη Γη δεν είχε εξελιχθεί ακόμα ώστε να παράγει  οξυγόνο λόγω της φωτοσύνθεσης. Αντ' αυτού, οι μικροοργανισμοί που κυριαρχούσαν τότε στον πλανήτη μας, χρησιμοποιούσαν τα αέρια που διέρρεαν από το εσωτερικό της Γης, με μερικά μικρόβια να δημιουργούν το μεθάνιο ως υποπροϊόν τους.

Σε έναν πλανήτη με μια παρόμοια γεωλογία με τη Γη, επίπεδα μεθανίου μεγαλύτερα από, περίπου, 100 μέρη ανά εκατομμύριο θα έδειχναν την παρουσία ζωής. Αλλά το μεθάνιο θα ήταν μια πιό διφορούμενη ανακάλυψη από το οξυγόνο, επειδή οι πλανήτες μιας διαφορετικής γεωλογικής σύνθεσης από τη Γη, μπορούν να  παράγουν άφθονο μεθάνιο χωρίς την ύπαρξη ζωής.

Άλλες λεπτομέρειες για αυτούς τους πλανήτες -- όπως το μέγεθός τους, η απόστασή τους από το γονικό άστρο, γύρω από το οποίο περιστρέφονται, τα επίπεδα του διοξειδίου του άνθρακά τους και των υδρατμών, και η ανακλαστικότητά τους -- θα βοηθήσουν τους επιστήμονες να ερμηνεύσουν ακριβώς μια ανακάλυψη μεθανίου ή οξυγόνου. Αυτές οι άλλες λεπτομέρειες μπορούν επίσης να μετρηθούν (ή να υπολογιστεί τουλάχιστον) χρησιμοποιώντας το TPF και άλλα τηλεσκόπια.

Μερικές από αυτές τις ιδέες έχουν εξεταστεί ήδη σε έναν πλανήτη που είναι γνωστό πως υποστηρίζει τη ζωή -- τη Γη.

Το 1990, το διαστημικό σκάφος Γαλιλαίος, πέταξε γύρω από τον πλανήτη μας, σε ένα παρακαμπτήριο ταξίδι του προς τον Δία. Καθώς πέρασε από κοντά μας, οι αισθητήρες του Γαλιλαίου ανίχνευσαν υψηλά επίπεδα οξυγόνου και μεθανίου στη γήινη ατμόσφαιρα και σημάδια της χλωροφύλλης στο έδαφος. Η χλωροφύλλη, που απορροφά το φως στο υπέρυθρο άκρο, κοντά στο τέλος του ορατού φάσματος, είναι μια "κόκκινη σημαία" για τη ζωή. Δυστυχώς ο TPF δεν θα είναι ευαίσθητος στη χλωροφύλλη στην επιφάνεια ενός πλανήτη, επειδή ο ατμοσφαιρικός υδρατμός, που είναι αδιαφανής στη μέση υπέρυθρη περιοχή συχνοτήτων, στην οποία ο TPF θα παρατηρεί, θα κρύψει την κάτω επιφάνεια. Ακόμη και χωρίς τη χλωροφύλλη, τα σημάδια του οξυγόνου και του μεθανίου -- που ο TPF μπορεί να ανιχνεύσει -- θα έκαναν πειστική την περίπτωση για τη ζωή.

Εάν το TPF βρεί έναν κατοικήσιμο πλανήτη με άφθονο οξυγόνο και κάποιο μεθάνιο στην ατμόσφαιρά του, θα ήταν μια βαρυσήμαντη ανακάλυψη.

Αλλά τέτοια στοιχεία θα απεδείκνυαν πραγματικά ότι τη ζωή είναι εκεί πάνω;
"Η απόδειξη" βρίσκεται πάντα σε μια ψηλή κατάταξη στην επιστήμη, ειδικά όταν συζητούν για την εξωγήινη ζωή, οι αστροβιολόγοι. Εντούτοις, λένε οι αστροβιολόγοι, ότι τέτοια στοιχεία θα ήταν "πολύ δύσκολα."

Ανωτέρω: Αυτό το προτεινόμενο σχέδιο για την αποστολή Terrestrial Planet Finder της NASA θα συνδυάσει το φως από τέσσερα ισχυρά τηλεσκόπια για να κάνει τους πλανήτες, με το μέγεθος της Γης, που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από άλλα μακρινά άστρα, ορατά [περισσότερα.

Μια ημέρα μπορεί να συμβεί... και μετά από την εύρεση του πρώτου στοιχείου της E.T., η ανθρωπότητα δεν θα σταματήσει πιθανώς να ψάχνει. Το επόμενο βήμα θα ήταν ένα ακόμη μεγαλύτερο διαστημικό τηλεσκόπιο που θα μπορούσε να δει τον πλανήτη ως κάτι περισσότερο από ένα pixel, και που θα επιτρέπει στους επιστήμονες να δουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της επιφάνειας, όπως οι ήπειροι και να παρατηρήσουν την αλλαγή των εποχών του πλανήτη. Και ίσως μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας θα ήταν πιθανό να σταλεί ένα όχημα, πέρα στο διαστρικό διάστημα για να τον κινηματογραφήσει από κοντά, και με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε τελικά να μας δώσει τα αναμφισβήτητα στοιχεία.

Η απόδειξη θα είναι για τον ασθενή: Ακόμα και χρησιμοποιώντας τις προηγμένες τεχνολογίες προώθησης , ένα όχημα μπορεί να χρειαστεί δεκαετίες για να φθάσει σε ένα γειτονικό αστέρι. Αλλά για να απαντηθεί μια ερώτηση που ταλανίζει την ανθρωπότητα αιώνες τώρα, ίσως να μην είναι πάρα πολύς ο χρόνος για να περιμένουμε την απάντηση.

Επίκειται η άμεση ανακάλυψη εξωηλιακών πλανητών
Νέος τρόπος για να επισημανθούν τα πλανητικά συστήματα γύρω από τα κοντινά αστέρια Λευκοί νάνοι και αναγεννημένοι πλανήτες
Νέος τρόπος για να επισημανθούν τα πλανητικά συστήματα γύρω από τα κοντινά αστέρια Νάτριο ανιχνεύθηκε στην ατμόσφαιρα ενός εξωηλιακού πλανήτη
Στο φως ένα από τα αρχικά στάδια της ζωής
Astrobiology roadmap, μια σειρά στόχων στην αναζήτηση της ζωής πέρα από τη γη, από το ερευνητικό κέντρο της NASA ames
Πρόγραμμα Origin της NASA, αρχική σελίδα για το πρόγραμμα της NASA που επιδιώκει να απαντήσει στις σχετικές ερωτήσεις προέλευσης της ζωής στη Γη και πιθανής παρουσίας της επίσης σε άλλους πλανήτες
Πότε η φωτοσύνθεση προέκυψε στη Γη;
Η μορφή της εξωγήινης ζωής
Η αναζήτηση της ζωής στον κόσμο
The Terrestrial Planet Finder mission
Μπορεί να υπάρξει ζωή βασισμένη στο πυρίτιο;
Alien Atmospheres
The Search for Extraterrestrial Life
ExoPlanets.org, μάθετε περισσότερα για την έρευνα των πλανητών από την JPL.
PlanetQuest